Preču piegāde

Preču atgriešana

1.1. Pasūtot preces, pircējam pasūtījuma pieteikumā jānorāda:

   1.1.1. preču piegādes vieta un laiks, ja pircējs vēlas, lai preces tiktu piegādātas ar kurjerpasta starpniecību;

   1.1.2. izvēlētā pasta pakalpojumu sniedzēja filiāle vai terminālis, uz kuru preces tiks piegādātas pēc pircēja pieprasījuma. Nosūtot preces šādā veidā, ir jāievēro šo paku pašapkalpošanās termināļu noteiktās prasības (piemēram, maksimālais svars vai izmēri);

1.2. Pircējs apņemas pieņemt preces personīgi. Gadījumā, ja viņš nevar personīgi saņemt preci un preces tika piegādātas uz pircēja norādīto adresi un pamatojoties uz citiem pircēja sniegtajiem datiem, pircējam nav tiesību izvirzīt pārdevējam pretenzijas par preču piegādi. preces nepareizai personai vai citas piegādes neatbilstības.

1.3. Pārdevējs apņemas piegādāt preci pircējam saskaņā ar preču aprakstos norādītajiem termiņiem, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā. Šie noteikumi neattiecas uz gadījumiem, kad pārdevēja noliktavā nav vajadzīgās preces, un pircējs tiek informēts par viņa pasūtīto preču iztrūkumu. Pircējs piekrīt, ka neparedzētu, no pārdevēja neatkarīgu apstākļu gadījumā preču piegādes termiņš var atšķirties no preču aprakstos norādītajiem termiņiem vai starp pircēju un pārdevēju apspriestā preces piegādes termiņa. . Neparedzētu apstākļu gadījumā pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar pircēju un saskaņot piegādes datumu un citus ar piegādi saistītus jautājumus.

1.4. Visos gadījumos pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības par preču piegādes termiņu pārkāpšanu, ja prece netiek piegādāta pircējam vai tiek piegādāta novēloti pircēja vainas dēļ.

1.5. Preču piegādes laikā preces tiek nodotas pircējam, kad pircējs parakstās par kurjeru elektroniskajā paku marķēšanas ierīcē, pieņemšanas fakts tiek fiksēts kurjerkompānijas Venipak Latvia datubāzē.

1.6. Pakas piegādes laikā pircējam kopā ar pārdevēju vai viņa pilnvaroto pārstāvi jāpārbauda pakas stāvoklis. Pēc tam, kad pircējs ir parakstījis rēķinu – pavadzīmi (pavadzīmi) vai citu dokumentu, kas norāda sūtījuma piegādi – pieņemšanu, tiek uzskatīts, ka sūtījums ir piegādāts atbilstošā stāvoklī. Pamanot, ka piegādātās pakas iepakojums ir bojāts (saburzīts, slapjš vai citādi ārēji bojāts) vai piegādātā prece ir neatbilstošā komplektācijā, daudzumā vai sortimentā, Pircējam tas jāatzīmē rēķinā – pavadzīmē (pavadzīmē) vai citā dokumentā. norādot piegādi – pakas pieņemšanu vai elektroniskajā kurjera iepakojumā skenerā un Pārdevēja, kurjera vai viņa pārstāvja klātbūtnē uzrakstīt brīvas formas pakas pārkāpuma aktu. Vēršam uzmanību, ka pēc parakstīšanas bez komentāriem tiek uzskatīts, ka piegādātais sūtījums ir bez defektiem un pretenzijas par kurjera pakalpojumiem vai preces defektiem netiek pieņemtas. Lūdzu, informējiet mūs (vēlākais 24 stundu laikā pēc saņemšanas) pa e-pastu. pa e-pastu info@disposa.lv, par konstatētajiem preces kvalitātes defektiem, kurus nevarēja pamanīt preces nodošanas laikā.

1.7. Preces tiek piegādātas tikai Latvijas teritorijā.

2.1. Pārdoto preču defekti tiek novērsti, nekvalitatīvu preču apmaiņa un atgriešana saskaņā.

2.2. Pircējs ar pārdevēja norādītā kurjera starpniecību nosūta preces pārdevējam, lai tās atgrieztu vai nomainītu preces defektu dēļ, vai novērstu vai pārbaudītu preces defektus. Pēc iepriekšējas vienošanās šādas preces no pircēja var izņemt pats pārdevējs.

2.3. Ja iespējams, pircējam atgriežot nekvalitatīvas un/vai defektīvas preces, lūdzam preci atgriezt oriģinālajā vai citā kārtīgā iepakojumā, lai būtu ērti to saņemt.

2.4. Strīdu gadījumā par atgriežamās preces izskata izmaiņām vai preces bojājumu pārdevējs var vērsties Valsts patērētāju tiesību aizsardzības dienestā un nodot preci ekspertīzei. Ekspertīzes izmaksas sedz vainīgā puse.

2.5. Pircējam – fiziskai personai (lietotājam) ir tiesības, nenorādot iemeslu, 14 (četrpadsmit) dienu laikā atteikties no distances līguma vai līguma, kas noslēgts ārpus uzņēmuma telpām, izņemot 6.228.pantā (10) paredzētos izņēmumus. ) Civilkodeksa 2. daļa. Atteikties no Pirkuma – pārdošanas līguma ir iespējams tikai tad, ja prece nav lietota, bojāta vai tās izskats nav būtiski mainījies, t.i., preces izskatā vai tās iepakojumā ir veiktas tikai tādas izmaiņas, kas bija nepieciešamas preces apskatei. saņemta prece. Pircējam ir jāizmanto šīs tiesības atbildīgi un jāatgriež prece oriģinālajā, glītā iepakojumā, kā arī jāatgriež visas preces komplektētās daļas. Pircējs pēc līguma atcelšanas ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, kas notikusi tādu darbību dēļ, kas nav nepieciešamas, lai noteiktu preces raksturu, īpašības un darbību.

2.6. Līguma atteikuma termiņš beidzas pēc 14 (četrpadsmit) dienām: kad tiek noslēgts Pirkšanas-pārdošanas līgums, – no dienas, kurā pircējs vai pircēja norādītā persona, izņemot pārvadātāju, saņem pasūtīto preci vai: ja pircējs vienā pasūtījumā ir pasūtījis vairāk nekā vienu preci un preces tiek piegādātas atsevišķi, – no dienas, kad pircējs vai pircēja norādītā persona, izņemot pārvadātāju, saņem pēdējo preci; ja preces tiek piegādātas dažādās partijās vai daļās, – no dienas, kad pircējs vai pircēja norādītā persona, izņemot pārvadātāju, saņem pēdējo partiju vai daļu.

2.7. Pircējs – fiziskā persona (patērētājs) paziņo pārdevējam par distances līguma vai ārpus uzņēmuma telpām noslēgta līguma atcelšanu, iesniedzot atbilstoši aizpildītu līguma atteikuma veidlapas paraugu, vai iesniedzot skaidru paziņojumu, kurā izklāstīts viņa lēmums par līguma atcelšanu.

2.8. Preces jāatgriež ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc atteikuma paziņojuma iesniegšanas pārdevējam. Pircējs ir atbildīgs par preces pareizu iepakošanu atgriešanai. Pircējs sedz tiešās preces atgriešanas izmaksas.

2.9. Pircējam ir pienākums pierādīt, ka viņš ir ievērojis prasības attiecībā uz distances līguma vai ārpus uzņēmuma telpām noslēgta līguma atcelšanu.

2.10. Pēc tam, kad pircējs izmanto tiesības atkāpties no līguma, pušu saistības pildīt distances līgumu vai ārpus uzņēmuma telpām noslēgtu līgumu vai noslēgt distances līgumu vai ārpus uzņēmuma telpām noslēgtu līgumu, ja pircējs bija iesniedzis piedāvājumu slēgt līgumu tas, beigas.

2.11. Nauda par preci, ieskaitot summas, ko pircējs samaksājis par piegādi, tiek atgriezta 14 (četrpadsmit) dienu laikā no pircēja atteikuma saņemšanas. Ja preces tiek atgrieztas ārpus pārdevēja darbības vietas (pa pastu), nauda tiek atgriezta pircējam ar bankas pārskaitījumu neatkarīgi no tā, kā viņš par preci samaksājis. Ja preces tiek atgrieztas pārdevēja darbības vietā (kur preces tiek izņemtas), naudu pircējam var atgriezt ar pārskaitījumu vai skaidrā naudā.

2.12. Gadījumos, kad pircējs atgriež (pēc līguma atcelšanas, nekvalitatīvas preces atgriešanas u.tml.) tikai vienu vai vairākas, bet ne visas piegādātās preces, viņam tiek atmaksāti preces piegādes izdevumi proporcionāli daudzumam. pasūtītajām un atgrieztajām precēm. Ja vairāku preču iegādes laikā konkrētai precei tiek piešķirta konkrēta piegādes cena, pircējam, atgriežot šādu preci, tiks atmaksāta konkrētā preces piegādes cena.

2.13. Pārdevējam nav pienākuma atlīdzināt pircējam papildu izmaksas, kas radušās tādēļ, ka pircējs nepārprotami izvēlējies citu veidu, nevis lētāko konvencionālo pārdevēja piedāvāto preču piegādes un/vai atgriešanas veidu. Šādā gadījumā pircējam tiks atmaksātas parastās preces piegādes vai atgriešanas izmaksas.

2.14. Pārdevējs var aizturēt pircējam naudas atmaksu, līdz preces tiek atgrieztas pārdevējam vai līdz pircējs sniedz pierādījumu, ka preces ir nosūtītas pārdevējam, atkarībā no tā, kas notiek vispirms.

Ar cieņu.

Disposa UAB
E-pasts: info@disposa.lv
Tālrunis: +370 600 09020