- Pirkšanas – pārdošanas noteikumi nosaka pircēja un pārdevēja tiesības un pienākumus, preču iegādes un apmaksas noteikumus, preču piegādes un atgriešanas kārtību, pušu pienākumus un citus, kas saistīti ar preču pirkšanu – pārdošanu. ar precēm www.disposa.lv saistītie noteikumi interneta veikalā.
- Tiešsaistes veikals – elektroniskais veikals, kas atrodas www.disposa.lv vietnē un kurā pircējs neatkarīgi no tā, vai tas ir reģistrēts vai nē, var veikt piedāvāto preču pirkumus.
- Pārdevējs ir Disposa UAB, reģistrēts un darbojas saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktiem, juridiskās personas kods 305003697. Interneta adrese www.disposa.lv , e-pasta adrese info@disposa.lv.
VISPĀRĪGI NOTEIKUMI.
1.1. Pirkšanas-pārdošanas līgumā pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt preci pircējam, bet pircējs apņemas pieņemt preci un samaksāt par to noteikto naudas summu un atlīdzināt piegādes izdevumus, ievērojot pirkuma līgumā paredzētos nosacījumus. un pārdošanas noteikumi.
1.2. Pircējs, Jūs varat iegādāties preces interneta veikalā tikai pēc piekrišanas pirkšanas un pārdošanas noteikumiem. Pēc tam, kad esat apstiprinājis savu iepazīšanos ar pirkšanas un pārdošanas noteikumiem, jūs apņematies tos ievērot un izpildīt. Pārdevējam ir tiesības mainīt pirkšanas un pārdošanas noteikumus, tāpēc katru reizi pirms preču pasūtīšanas un/vai iegādes interneta veikalā rūpīgi izlasiet pirkšanas un pārdošanas noteikumus. Ja pircējs nav izlasījis un/vai sapratis pirkšanas un pārdošanas noteikumus vai nav tiem piekritis, viņš nevar iepirkties interneta veikalā.
1.3. Tiesības iepirkties interneta veikalā ir klientiem, kuri ir reģistrēti un nav reģistrēti interneta veikala sistēmā, kuri ir:
- 1.3.1. rīcībspējīgas fiziskas personas, t.i. t.i. 18 gadus vecas personas, kuru rīcībspēja nav ierobežota ar tiesas rīkojumu;
- 1.3.2. nepilngadīgie vecumā no četrpadsmit līdz astoņpadsmit gadiem;
- 1.2.3. juridiskām personām;
- 1.3.4. visu iepriekšminēto personu pilnvarotie pārstāvji.
1.4. Pirkšanas un pārdošanas noteikumu 1.3.2. punktā minētajām nepilngadīgajām personām ir tiesības iepirkties interneta veikalā tikai ar savu vecāku, adoptētāju vai citu pilnvarotu personu piekrišanu, izņemot gadījumus, kad šīs personas patstāvīgi rīkojas ar saviem ienākumiem vai personīgajiem naudas līdzekļiem.
PIRCĒJA TIESĪBAS
2.1. Pircējam ir tiesības iegādāties preces interneta veikalā saskaņā ar šiem pirkšanas un pārdošanas noteikumiem un interneta veikala noteikto kārtību.
2.2. Pircējam, fiziskai personai, ir tiesības atteikties no interneta veikalā noslēgtā pirkuma-pārdošanas līguma, par to rakstiski paziņojot pārdevējam ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no preces piegādes pircējam dienas plkst. Civilkodeksā un šajos pirkšanas un pārdošanas noteikumos noteiktajā kārtībā.
2.3. Tiesības atkāpties no noslēgtā pirkuma līguma neattiecas uz juridiskām personām (uzņēmējiem) un to pilnvarotajiem pārstāvjiem.
2.4. Pircējam ir tiesības atgriezt un/vai nomainīt nekvalitatīvas un/vai neatbilstoši nokomplektētas preces, izmantot precēm piemērojamās garantijas un citas pirkšanas un pārdošanas noteikumos un/vai tiesību aktos paredzētās tiesības.
PIRCĒJA PIENĀKUMI
3.1. Pircējam, kurš veicis pasūtījumu interneta veikalā, ir jāmaksā par precēm un tās jāpieņem šajos pirkšanas un pārdošanas noteikumos noteiktajā kārtībā.
3.2. Pircējs apņemas nenodot trešajām personām savus pieteikšanās datus. Ja pircējs pazaudē savus pieteikšanās datus, viņam par to jāinformē pārdevējs ne vēlāk kā 1 (vienas) dienas laikā.
3.3. Pircējam nekavējoties jāatjaunina savi reģistrācijas dati un/vai jebkādi mainīti dati pircēja konta informācijas veidlapā.
3.4. Pieņemot preces, pircējam tās jāapskata un jāpārbauda, kā arī jāinformē pārdevējs par sūtījuma bojājumiem, skaidri redzamiem preces defektiem, preces modeļa un aprīkojuma neatbilstību pircēja pasūtījumam atbilstoši pirkuma noteikumiem. un pārdošana.
3.5. Pircējam pēc preces saņemšanas ir jāpārbauda, vai iegādātā prece ir kvalitatīva un jāinformē pārdevējs par konstatētajiem preces kvalitātes trūkumiem, kurus nevarēja pamanīt preces piegādes laikā.
3.6. Pircējam ir jāmaksā preces atgriešanas izmaksas, ja tās sedz pircējs, ja vien prece netiek atgriezta kvalitātes defektu dēļ.
3.7. Pircējs, izmantojot interneta veikala pakalpojumus, apņemas ievērot pārējos šo pirkšanas un pārdošanas noteikumu nosacījumus, kas skaidri norādīti interneta veikalā, un nepārkāpt Lietuvas Republikas tiesību aktus, neizmantot interneta veikalu. veidā, kas var apdraudēt interneta veikala pareizu darbību, drošību, integritāti vai ierobežot citu personu piekļuvi interneta veikala lietošanai.
PĀRDEVĒJA TIESĪBAS
4.1. Pārdevējam ir tiesības pēc saviem ieskatiem noteikt minimālo preču groza izmēru, t.i. t.i. minimālā summa, kuru sasniedzot tiks izpildīts pircēja pasūtījums. Šīs summas lielums ir norādīts interneta veikalā.
4.2. Ja pircējs mēģina kaitēt interneta veikala darbības stabilitātei un drošībai vai pārkāpj pirkšanas un pārdošanas noteikumu 4.punktā noteiktos pienākumus, Pārdevējam ir tiesības nekavējoties un bez brīdinājuma ierobežot vai apturēt pircēja iespējas izmantot interneta veikalu. vai atcelt pircēja reģistrāciju. Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem pircēja zaudējumiem saistībā ar to.
4.3. Pārdevējam ir tiesības uz laiku vai pilnībā pārtraukt interneta veikala darbību, iepriekš nebrīdinot pircēju, mainīt interneta veikalu vai tā atsevišķas daļas, visu un jebkuru tā saturu, ierobežot tajā veiktos pirkumus, mainīt interneta veikala tiešsaistes adresi, lai ierobežotu reģistrēto pircēju skaitu. Par interneta veikala darbības īslaicīgu vai pastāvīgu apturēšanu pārdevējs informē ar ziņojumu interneta veikala lapā un/vai ziņojumiem pircēju reģistrācijas kontos.
4.4. Pārdevējam ir tiesības atcelt savu pasūtījumu, iepriekš nebrīdinot pircēju, ja pircējs, kurš ir izvēlējies Pirkšanas-pārdošanas noteikumu 7.4.1. un 7.4.2.punktos noteiktos apmaksas veidus, nesamaksā par preci 3 (trīs) darba dienu laikā vai, ja pārdevējs 3 (trīs) darba dienu laikā nesazinās ar pircēju 7.6. punktā noteiktajā gadījumā
4.5. Pārdevējam ir tiesības mainīt pirkšanas un pārdošanas noteikumus, preču cenas, pirkuma nosacījumus un/vai jebkurus citus ar interneta veikalu saistītos norādījumus. Par izmaiņām tiek paziņots interneta veikalā. Pircēji tiek informēti par izmaiņām pirkšanas un pārdošanas noteikumos 15.2. punktā noteiktajā kārtībā
PĀRDEVĒJA PIENĀKUMI
5.1. Pārdevējs apņemas nodrošināt pircējam iespēju izmantot interneta veikala sniegtos pakalpojumus (reģistrēties interneta veikala sistēmā, izveidot interneta veikalā preču grozu, veikt pasūtījumu, apmaksāt pasūtījumu, nosūtīt pasūtījumu) saskaņā ar šiem pirkšanas un pārdošanas noteikumiem un interneta veikalā noteiktajiem nosacījumiem. Tomēr pārdevējs negarantē, ka interneta veikals darbosies bez pārtraukumiem vai datu pārraide notiks bez kļūdām. Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem pircēja zaudējumiem saistībā ar darbības traucējumiem veikala darbībā un/vai datu pārraides kļūdām, kas radušās nepārvaramas varas, valsts, trešo personu, kā arī pircēja rīcības dēļ. Ja rodas pārdevēja pienākums atlīdzināt zaudējumus, pircējam tiek atlīdzināti tiešie zaudējumi, kas viņam radušies un pamatoti, bet ne vairāk kā pircēja veiktā pasūtījuma cena.
5.2. Pārdevējs apņemas piegādāt pircēja pasūtītās preces uz pircēja norādīto adresi ar pirkšanas un pārdošanas noteikumos norādītajiem nosacījumiem.
5.3. Pārdevējs, nevarot nodrošināt pircējam pasūtītās preces, apņemas iespēju robežās piedāvāt pircējam analogu vai līdzīgu preci. Ja pircējs atsakās pieņemt analogu vai līdzīgu preci, pārdevējs apņemas 3 (trīs) darba dienu laikā atgriezt pircēja par preci samaksāto naudu, ja pircējs ir veicis priekšapmaksu par preci.
PIRCĒJA REĢISTRĀCIJA UN PIRKUMA NOSLĒGŠANA – PĀRDOŠANAS LĪGUMS
6.1. Pircējs var iegādāties preces interneta veikalā pēc reģistrēšanās interneta veikala sistēmā interneta adresē www.disposa.lv, vai nereģistrējoties interneta veikala sistēmā saskaņā ar interneta veikalā sniegtajiem noteikumiem.
6.2. Precīzāku konkrētās preces aprakstu un tās iegādes nosacījumus Pircējs var apskatīt, noklikšķinot uz preces nosaukuma un/vai attēla. Dažu preču daudzums ir ierobežots, pircējs par to tiek informēts preces aprakstā. Tāpēc šādas informācijas klātbūtnē Pārdevējs lūdz sazināties ar pārdevēju pirms preces pasūtīšanas. Gadījumā, ja pircējs nesazinās ar pārdevēju pēc precīzākas informācijas un pasūta preci un pārdevējam tās nav vai preču atlikums nav pietiekams, radusies situācija tiek risināta pirkšanas-pārdošanas noteikumu 5.3. . punktu.
6.3. Lai iegādātos preces, pircējs veic pasūtījumu interneta veikalā, saskaņā ar pasūtījuma logā sniegtajiem norādījumiem. Reģistrēts pircējs var veikt atlases un/vai pasūtīšanas procedūru, ielogojoties savā kontā interneta veikalā.
6.4. Pirkšanas-pārdošanas līgums starp pircēju un pārdevēju tiek uzskatīts par noslēgtu, ja ir izpildīti visi šādi nosacījumi: Pircējs pēc pārdevēja sniegtajiem norādījumiem veido preču grozu, pircējs sniedz informāciju par preces piegādi, pircējs izvēlas apmaksas veidu, nepieciešamības gadījumā veic priekšapmaksu, un pārdevējs saņem šādu maksājumu un pārdevējs ar ziņu apstiprina, ka pircēja pasūtījums ir noformēts un sagatavots un/vai nodots nosūtīšanai vai saņemšanai.
6.5. Pirms līguma noslēgšanas pārdevējs pircējam var nosūtīt citus apliecinājumus, piemēram, apstiprinājumu, ka samaksa ir saņemta u.c.
6.6. Līgums tiek uzskatīts par noslēgtu tikai par pircēja pasūtījumā norādītajām precēm, kuru pārdošanu ir apstiprinājis pārdevējs. Pārdevējam nav pienākuma piegādāt pircējam preces, kas nav norādītas pasūtījumā. Pirkšanas-pārdošanas līgums tiek uzskatīts par noslēgtu, kad prece ir nodota pircējam saskaņā ar pirkšanas-pārdošanas noteikumiem un tiesību aktiem.
6.7. Preču piegādes termiņš un tā aprēķins ir norādīts ziņojumā, ko pārdevējs nosūta pircējam pēc pasūtījuma. Ja šāds paziņojums netiek sniegts atsevišķi vai ir citas neskaidrības, preces piegādes termiņš sākas no pirkuma-pārdošanas līguma noslēgšanas dienas.
6.8. Pārdevējs arī pēc priekšapmaksas saņemšanas par preci var neapstiprināt pircēja pasūtījumu, ja viņa rīcībā nav pircēja vēlamās preces, pircējs neatbilst preces iegādes prasībām, pircējs nav apstiprinājis savu akceptu. punktu, pircējs veic vairumtirdzniecības pirkumus un/vai citu iemeslu dēļ, kas pircējam var tikt norādīti individuāli. Lielapjoma pirkumi var tikt atzīti par tādiem pirkumiem, kad tiek pasūtīts neparasti liels preču daudzums vai preces tiek pasūtītas neparasti bieži, kā arī saskaņā ar citiem noteiktajiem kritērijiem.
6.9. Katrs starp pircēju un pārdevēju noslēgtais pirkuma-pārdošanas līgums tiek reģistrēts un uzglabāts interneta veikala datubāzē. Pircējam ir iespēja apskatīt pirkumu vēsturi pēc pieslēgšanas interneta veikala sistēmai.
PREČU CENAS, APMAKSAS KĀRTĪBA
7.1. Interneta veikalā nopērkamās preces tiek norādītas kopā ar to pārdošanas cenu. Preču cenas interneta veikalā un noformētajā pasūtījumā ir norādītas eiro ar pievienotās vērtības nodokli (PVN). Preču cenā nav iekļautas preces piegādes izmaksas. Piegādes izmaksas sedz pircējs.
7.2. Pēc tam, kad pārdevējs ir apstiprinājis pasūtījumu, Interneta veikalā norādītā Preces cena var tikt mainīta tikai tad, ja tā ir mainījusies tehniskas kļūdas informācijas sistēmās vai citu no pārdevēja neatkarīgu objektīvu iemeslu dēļ. Ja šajā gadījumā pircējs nepiekrīt iegādāties preci par jauno cenu, pircējs var atcelt pasūtījumu, informējot par to pārdevēju. Atceļot pasūtījumu šajā punktā paredzētajā kārtībā, visas pircēja samaksātās summas tiek atgrieztas pircējam.
7.3. Atceļot pasūtījumu pirms pirkuma-pārdošanas līguma noslēgšanas, pasūtījuma atcelšanas rezultātā radušies zaudējumi netiek atlīdzināti. Ja pasūtījums tiek atcelts pēc pirkuma-pārdošanas līguma noslēgšanas, pārdevējs var atlīdzināt pircējam viņam radušos tiešos un pamatotos zaudējumus, bet ne vairāk par preces cenu, kas norādīta anulētajā pasūtījumā.
7.4. Pircējs var veikt apmaksu par precēm, izmantojot elektronisko norēķinu sistēmu SEB bank. Maksāt var ar dažādiem bankas veidiem: Swedbank, SEB, Dnb, Luminor, Šiaulių bankas u.c.
ATBILDĪBA
8.1. Pircējs ir atbildīgs par reģistrācijas anketā norādīto datu pareizību. Ja pircējs reģistrācijas formā nenorāda precīzus datus, pārdevējs nav atbildīgs par no tā izrietošajām sekām.
8.2. Pircējs ir atbildīgs par darbībām, kas veiktas, izmantojot interneta veikala sistēmu.
8.3. Pircējs ir atbildīgs par savu pieteikšanās datu nodošanu trešajām personām. Ja interneta veikala sniegtos pakalpojumus izmanto trešā persona, izmantojot pircēja pieslēgšanās datus, lai pieteiktos interneta veikalā, Pārdevējs uzskata šo personu par pircēju.
8.4. Pārdevējs tiek atbrīvots no jebkādas atbildības gadījumos, ja pircējs, neatkarīgi no pārdevēja ieteikumiem un viņa saistībām, nav iepazinies ar pirkšanas un pārdošanas noteikumiem, lai gan pircējam šāda iespēja tika dota.
8.5. Pārdevējs nav atbildīgs par interneta veikalā esošajām saitēm uz citu uzņēmumu, iestāžu, organizāciju vai privātpersonu mājaslapām, par tajās esošo informāciju vai veiktajām darbībām. Pārdevējs neuztur un nekontrolē iepriekš minētās tīmekļa vietnes un nepārstāv šos uzņēmumus, iestādes, organizācijas un privātpersonas.
KONFIDENCIALITĀTES POLITIKA UN PERSONAS DATU AIZSARDZĪBA.
9.1. Uzņēmums vāc, apstrādā un uzglabā personas datus saskaņā ar šiem pirkšanas un pārdošanas noteikumiem, Lietuvas Republikas Fizisko personu datu tiesiskās aizsardzības likumu un citiem tiesību aktiem. Uzņēmums nodrošina datu subjektu tiesības saskaņā ar Fizisko personu datu tiesiskās aizsardzības likumu un citiem personas datu apstrādi regulējošiem tiesību aktiem. Pārdevējs apstrādā pircēja sniegtos personas datus e-komercijas darbību veikšanai (klientu pasūtījumu pieņemšana un izpilde un garantijas apkalpošana u.c.).
9.2. Pārdevējs apstrādā pircēja personas datus šādiem mērķiem: e-komercijas nolūkos – tas ir, lai identificētu pircēju, veiktu preču un pakalpojumu pārdošanas darbības interneta veikalā, apstrādātu pircēja pasūtījumus, izsniegtu finanšu dokumentus. Pircējam piegādāt preces, sniegt garantijas pakalpojumus, atmaksāt vai apmainīt preces, risināt ar pircēja veikto pirkumu saistītas problēmas, pildīt citas pārdevēja saistības.
9.3. Pircējam veicot preces iegādes pasūtījumu vai (un) reģistrējoties Veikalā, tiek uzskatīts, ka viņš: piekritis sniegt savus personas datus, piekritis pirkšanas un pārdošanas noteikumiem un tajos noteiktajai personas datu aizsardzības politikai, iebilst pret to, ka pārdevējs apstrādā pircēja personas datus (sīkāk – pirkšanas un pārdošanas noteikumu 9.2.punktā . punkts), noteiktajiem mērķiem.
9.4. Pārdevējs e-komercijas nolūkos saņem un apstrādā pircēja personas datus: vārdu, uzvārdu, tālruņa numuru, adresi (kad pircējs norāda adresi preču piegādes veidlapā). Šie personas dati tiek glabāti un apstrādāti līdz pasūtījuma pilnīgai izpildei. Pēc tam dati tiek pārsūtīti uz pasīvo datu bāzi un glabāti visu garantijas apkalpošanas laiku. Pēc minētajiem termiņiem personas datus iznīcina uzņēmuma pilnvarots darbinieks.
9.5. Personas datus pārdevējs saņem tieši no pircēja (pēc reģistrēšanās mājaslapas klienta kontā, pēc pirkuma-pārdošanas līguma uzsākšanas). Pircējam reģistrācijas un/vai pirkuma laikā ir jānorāda pareizi personas dati. Pārdevējs neapstrādā personas datus, kas iegūti citos veidos.
9.6. Apstrādājot un uzglabājot pircēja personas datus, pārdevējs pieliks visas pūles, lai nodrošinātu personas datu aizsardzību pret nejaušu vai nelikumīgu iznīcināšanu, pārveidošanu, izpaušanu, kā arī pret jebkādu citu nelikumīgu apstrādi. Tomēr pircējam ir jārūpējas arī par savu datu drošību un/vai konfidencialitāti, īpaši, ja tas attiecas uz to izpaušanu trešajām personām. Šādu personu vecāki vai aizbildņi ir atbildīgi par nepilngadīgo uzvedību un/vai viņu datu konfidencialitāti un drošību.
9.7. Pirkėjas patvirtina, kad jis turėjo galimybę susipažinti su asmens duomenų tvarkymo sąlygomis. Pirkėjas yra informuojamas, kad jis turi šias teises:
9.7.1. Jebkurā laikā mainīt un/vai atjaunināt reģistrācijas anketā norādīto informāciju, kā arī atcelt savu reģistrāciju. Pēc tam Pircēja konts tiek anulēts un reģistrācijas dati tiek dzēsti;
9.7.2. Pircējam, kurš ir iesniedzis Pārdevējam savu personu apliecinošu dokumentu vai tiesību aktos vai elektronisko sakaru līdzekļos noteiktajā kārtībā, kas ļauj pareizi identificēt personu, pēc personas identitātes apstiprināšanas ir tiesības iepazīties ar saviem datiem un pārbaudīt, kā tie tiek apstrādāti, t.i. t.i. saņemt informāciju no kādiem avotiem un kādi personas dati tiek vākti, kādam nolūkam tie tiek apstrādāti, kam sniegti, pieprasīt personas datu labošanu, iznīcināšanu vai pārtraukt personas datu apstrādi, ja dati tiek apstrādāti pārkāpjot Lietuvas Republikas Fizisko personu datu tiesiskās aizsardzības likumam vai citu likumu noteikumiem;
9.7.3. Citas Fizisko personu datu tiesiskās aizsardzības likumā un citos normatīvajos tiesību aktos paredzētās tiesības;
- 9.7.4. Pircējs savu piekrišanu vai nepiekrišanu savu personas datu apstrādei izsaka rakstiski un/vai e-pastā, kuru izmantoja, reģistrējoties interneta veikalā, norādot savu vārdu un uzvārdu.
9.8. Pircējam ir tiesības nepiekrist savu personas datu apstrādei, kā arī atteikties sniegt savus personas datus. Taču, ja personas dati ir nepieciešami un nepieciešami, lai identificētu pircēju līgumu slēgšanas un izpildes (tiešsaistes tirdzniecība), nesniedzot personas datus un/vai nepiekrītot to apstrādei pirkšanas un pārdošanas noteikumos noteiktajiem mērķiem, pārdevējs nevarēs noslēgt un/vai izpildīt līgumu.
9.9. Pircējam ir tiesības prasības labot, iznīcināt personas datus vai pārtraukt personas datu apstrādi izteikt rakstiski, e-pastā. pa pastu vai personīgi pārdevēja darbības vietā.
9.10. Pārdevējs apņemas nodrošināt Pircēja personas datu drošību, īstenot atbilstošus tehniskos un organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu personas datus no neatļautas iznīcināšanas un/vai nejaušas maiņas, izpaušanas un no jebkādas citas neatļautas apstrādes. Visi pārdevēja darbinieki un viņa pārstāvji apņemas aizsargāt pircēja personas datus.
9.11. Pārdevējs var sniegt personas datus datu subjektam, paku piegādes uzņēmumiem, kā arī citiem datu saņēmējiem šajos pirkšanas un pārdošanas noteikumos noteiktajā apjomā un kārtībā tikai tad, kad pārdevējam ir pienākums sniegt personas datus saskaņā ar likumu, tiesa. lēmumus un citus tiesību aktus.
9.12. Uzziņas, pretenzijas un cita informācija saistībā ar apstrādātajiem personas datiem jāiesniedz rakstiski (e-pastā) pārdevējam:
UAB “Disposa”
e-pasts: info@disposa.lv
9.13. Uzziņas, pretenzijas un cita informācija ir jāformulē tā, lai Pārdevējs varētu identificēt pircēju atbildes sagatavošanai nepieciešamā apmērā un viņam būtu iespēja nosūtīt atbildi pircējam. Pārdevējs centīsies pēc iespējas ātrāk izskatīt pircēja iesniegtos pieprasījumus, pretenzijas un pieprasījumus.
9.14. UAB “Disposa” neatbild par izdevumiem un zaudējumiem, kas radušies, lietojot vietni www.disposa.lv.
NOBEIGUMA NOTEIKUMI
10.1. Saziņai starp pircēju un pārdevēju, tostarp, bet ne tikai ziņojumiem, sarakstei, jānotiek rakstiskā formā. Paziņojumi, kas nosūtīti pa e-pastu, arī tiek uzskatīti par paziņojumiem rakstiskā formā. Paziņojums pa e-pastu tiek uzskatīts par saņemtu, kad ir pagājušas 96 (deviņdesmit sešas) stundas no tā nosūtīšanas brīža.
10.2. Pārdevējs patur tiesības jebkurā laikā mainīt, grozīt vai papildināt pirkšanas un pārdošanas noteikumus, ņemot vērā tiesību aktos noteiktās prasības. Par jebkādām izmaiņām, labojumiem vai papildinājumiem tiek paziņots interneta veikalā. Par izmaiņām interneta veikala sistēmā reģistrētais pircējs tiek informēts arī piesakoties savā kontā. Izmaiņas pirkšanas un pārdošanas noteikumos stājas spēkā pēc to publicēšanas interneta veikalā. pircējs, pērkot preces interneta veikalā, piekrīt mainītajiem, grozītajiem, papildinātajiem pirkuma iesniegšanas noteikumiem. Iespēja iegādāties preces interneta veikalā tiek nodrošināta tikai pircējiem, kuri piekrīt spēkā esošajiem pirkšanas un pārdošanas noteikumiem.
10.3. Strīdi, kas saistīti ar preču iegādi un pārdošanu interneta veikalā, tiek risināti pārrunu ceļā. Ja sarunu ceļā nav iespējams panākt vienošanos, strīdi tiek risināti Lietuvas Republikas tiesā, vadoties pēc Lietuvas Republikas tiesību aktiem.
Ar cieņu.
UAB “Disposa”
E-pasts: info@disposa.lv
Tālrunis: +370 600 09020